הסרת שיער IPL בהרצליה

הסרת שיער IPL

שעווה, גילוח או אלקטרוליזה (אפילציה) הן שיטות להסרת שיער טורדניות וגוזלות זמן להסרת שיער בלתי רצוי מהגוף.
ישנה אופציה טובה יותר להסרת שיער לצמיתות (Intense Pulsed Light IPL)
שיטת הסרת שיער IPL במכשיר להסרת שיער בטכנולוגיית IPL מוכרת כבר מספר עשורי שנים ובטכנולוגיה דומה משתמשים להסרת שיער בלייזר כפתרון בלתי כואב להסרת שיער בלתי רצוי לצמיתות מהפנים או מהגוף.



בקטגוריה  של הסרת שיער IPL  כלולה גם טכנולוגיית 4MPהסרת שיער. זוהי שיטת הסרת שיער IPL  המבוצעת באמצעות מכשיר הקרוי 4MP הסרת שיער


הטיפולים משיגים הצלחה על רוב סוגי העור וסך כל העלויות הכספיות זולות יותר בדרך כלל משיטות הסרת שיער אחרות.
לפניכם כל המידע שאתם צריכים לדעת הסרת שיער IPL.

מכשיר IPL - מהו הליך הסרת שיער IPL?


שיטת הסרת שיער IPLיכולה להיות מיושמת על כל האזורים בגוף, כולל אזורים רגישים כמו קו ביקיני, בית שכי ושפם. הטיפול מצליח גם בקרב גברים וגם בקרב נשים הרוצים להיות חלקים מבלי להשתמש בשיטות כמו גילוח או שעווה.
שיטת הסרת שיער IPL באמצעות מכשיר IPL עובדת כאשר מכשיר IPL פולט אנרגית  אור וחום הנספג בזקיק השערה ומשמיד אותה ולמעשה לא מאפשר לה לצמוח יותר. החום הוא מספיק חם כדי לחמם רקמות עור כהות אך הוא משאיר עור בהיר ללא כל השפעות.
כאשר זקיק השערה נעשה חלש יותר הוא צומח לאט יותר ובסופו של דבר אינו צומח שוב. רוב האנשים זקוקים לסדרה של 6-8 טיפול הסרת שיער כדי להשלים את השמדת כל זקיקי השיער. הטיפולים במכוני אסתטיקה נלקחים גם הם במרווחים של 6-8 שבועות בין טיפול לטיפול אך אזורים עקשניים יותר כמו בית שכי, ידיים, חזה או גב יזדקקו ליותר טיפולים שגם הם ילקחו במרווחים של 6-8 שבועות.



מהם היתרונות של הסרת שיער IPL?


טיפולי הסרת שיער בשיטת IPL אינם כואבים ולרוב אינם משאירים שום תופעות לוואי. אין צורך למרוח קרם מאלחש תוך כדי התהליך, אך ישנם בעלי מקצוע שבכל זאת ימרחו קרם מאלחש על אזורים רגישים במיוחד. כל אדמומיות או נפיחות שנגרמת מההליך של הסרת שיער בלייזר נעלמת בתוך מספר שעות.
יתרונות נוספים הסרת שיער IPL
• סך כל העלויות פחותות מאשר גילוח, שעווה או אפילציה/ אלקטרוליזה למשך כל החיים!
• חזרה לשגרת היום מיד לאחר הטיפול להסרת שיער בלייזר!
• הליך מהיר וללא כאב!
• תופעות לוואי זניחות!

מהם החסרונות של הסרת שיער IPL?


בו בזמן שלשיטת הסרת שיער IPL  במכשיר להסרת שיער IPL  יתרונות רבים, עדיין ישנם מספר סיכונים מעורבים.
התוצאות לעיתים מגיעות מאוחר יותר מהמצופה ולכן יתכן ותידרשו לסדרה ארוכה יותר של טיפולי הורדת שיער ipl עד להשגת התוצאה הרצויה.
מספר סוגי עור עלולים לפתח נקודות פיגמנטיות בהירות, זהו בדרך כלל הליך בלתי הפיך אך לקוחות רבים מדווחים שנקודות אלו הופכים בהירות עוד יותר ואף נעלמות לאחר מספר שבועות או חודשים.
שיער גס ובהיר הוא הקל ביותר להסרה בשיטת הסרת שיער IPL  בעוד ששיער כהה ודק יזדקק למעט יותר טיפולים להסרת שיער בלייזר עד להסרתו המלאה. רופאים ומומחי הסרת שיער בלייזר חייבים לנקוט באמצעי זהירות כאשר הם מטפלים במטופלים כהי עור מפני שהם נמצאים בקבוצת סיכון לצריבה ונזק לעור. שיטת הסרת שיער SHRנחשבת טובה יותר לבעלי גוון עור כהה.
 
סיכום - הסרת שיער IPL
 

שיטת הסרת שיער IPL  מציעה מספר יתרונות לאנשים המחפשים הסרת שיער לצמיתות או לטווח ארוך אך השיטה אינה מתאימה לכל סוגי העור . אתם יכולים ללמוד עוד על שיטות להסרת שיער השונות במדריך זה או להתייעץ עם מומחי הסרת שיער בלייזר במכוני אסתטיקה הגדולים כדי לדעת אם אתם מועמדים טובים להסרת שיער בלייזר.