טיפולי פילינג בהרצליה

מהו פילינג ולמה צריך לעשות פילינג?

פשוט כדי לשמור עליכם יפות וצעירות!
בזכות טיפולי פילינג ניתן להגיע לתוצאות מדהימות בטיפול בנמשים, כתמי גיל, צלקות, פצעים ובעיות קוסמטיות אחרות.

קליניקה ולנטינה אסטתיקס - סוגי פילינג
  • פילינג יהלום
  • פילינג עמוק
  • פילינג טבעי
  • פילינג אנזימטי
פילינג יהלום

פילינג שנעשה באמצעות מכשיר בעל ראש המכיל ציפוי יהלום, באמצעותו ניתן לנקות את העור לטשטש קמטים גורם למיצוק העור ולחיוניותו. בתהליך מוסרת שכבת העור העליונה, יצירה מחודשת של האלסטין והקולגן בעור, מוביל לתוצאה מושלמת של ליפטינג של העור שיפור משמעותי בצבע, במרקם והטונוס של העור. 
מומלץ לבצע טיפול יסודי הכולל סידרה של 5-10 טיפולים פעם בשבוע. הקמטים העדינים נעלמים לגמרי והקמטים העמוקים מטשטשים. העור נראה נקי ורענן לאורך זמן.

פילינג עמוק

פילינג מקצועי המבוצע באמצעות חומרים פעילים הגורמים לחידוש שכבות העור העמוקות. זה גורם להסרת התאים המתים זרוז ויצירה מחודשת של אלסטין וקולגן בשכבת הדרמיס.
טיפול בפילינג עמוק מתאים לביצוע בתקופת החודשים נובמבר עד מרץ בשל איסור החשיפה לשמש. בנוסף חשוב להיועץ ברופא עור לפני הטיפול בפילינג.

פילינג טבעי

פילינג טבעי מבוסס על חומצות טבעיות (אלפא - הידרוקסיות). את החומרים המשמשים לפילינג טבעי מפיקים מקני סוכר (חומצה גליקולית), ענבים (חומצה טרטרית), חלב (חומצה לקטית), תפוח עץ (חומצה מאלית) ופירות הדר להפקת (חומצה ציטרית). שורשי הפילינג הטבעי עוד מימי האימפריות הקדומות. קליאופטרה במצרים נהגה לרחוץ באמבט מלא חלב.